Freitag, März 20, 2015

Zwei Wy mit Charakter!



Zwei mit Charakter das ich nur chan witer empfehle.


Wy Nr. 1:

Castillo Ygay Gran Reserva Especial 2004

Land: Spanien
Region: Rioja
Trubesorte: Tempranillo, Mazuelo, Garnacha



















Nase isch eifach dä Hammer!! Kirsch, Pflume, Vanille, Gewürz, Leder, Schoki, bluemigi Note, Kaffinote schwinget au mit.

Im Gaume isch dä Wy konzentriert, frischi Frucht, liechti Schokinote, würzig und schöni Holznote. Säure isch sehr guet, Tannine sind sehr schö ibunde und dä Abgang isch sehr lang.


Fazit:

Ich weiss nöd so recht wa säge und das meini im Positive Sinn!

Dä Wy isch eifach puri Freud! 

Wunderschöni definierti, usprägti Nase und im Gaume isch fast alles schö im Einklag.

Dä Wy hät Körper, Eleganz und Charakter.

Ich chan dä Wy dekantiert und es hät Ihm guet tue. 

Unbedingt probiere! Ich bruch unbedingt no paar Fläsche bi mir di Hei J

Prisleistig, dä Castillo Ygay isch tür aber i denk es lohnt sich, das soll jede für sich entscheide. 


Bei www.spanienweinonline.ch für 80Chf
Vinonautenstern: ****+ Sterne bei Vinogarcha  



Wy Nr. 2:

Tardieu Laurent Cornas Coteaux 2006

Land: Frankreich

Region: Rhone/Cornas
Trubesorte: Syrah




















I dä Nase, frischi schwarzi, rotbeerigi Frucht, würzig, liecht animalisch, Chrüternote.

Im Gaume zeigt sich dä Franzos überwiegend mit Rotifrucht, Johannisbeeri, Kirsch, au die Würzigkeit vo dä Nase isch im Gaume spürbar, schöni Frischi, Tannine sind präsent und markant. Dä Abgang isch lang und würzig. 


Fazit:

Für mi en guet gmachte Wy.

Dä Wy isch kräftig aber dankt dä schoni Säure wirkt dä Wy agnehm frisch.

Tannine oder Gerbstoff sind halt minere Meinig no nöd recht ibunde.

Dä Franzos hät Charakter und au das Gwüsse etwas und drum chan ich dä Wy mit guetem Gwüsse witer enpfehle.

Prisleistig, isch nöd gad es Schnäppli aber mir wüsset im Lebe chunsch ja nöd alles für ein Franke über J


Bei www.moevenpick.ch für 48Chf
Vinonautenstern: ***+ Sterne bei Vinosensual






Saludos 
Dä Vinonaut

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen